Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Nail Polish

Av wastedyouth - 20 juli 2010 23:42

Min lillasyster har skrivit en låt och den e jätte fin

gud jag skulle skriva ner texten här om jag hade hatt hennes tillåtelse, men hon skulle fråga sin kompis om hon kunde lägga upp den på youtube, så då länkar jag den

Anners har det inte hänt mycket, eller jag gick på en fest och jag avskyde den inte *bara vissa personer, men så kommer de väll alltid va*

jag har badat varje dag, men nu har jag mens och nej tack de vill jag inte bada med

imorrn ska vi åka och kolla på  min kusin när han spelar på gothia, vi kommer nog sova i bilen eller utanför på madrasser, min lillasyster vill inte de *hon har inte lika mycket förtroende för folk som jag har, eller så är jag mer naiv än hon* bara han inte kommer längre än mitt lag gjorde i gothia så är jag nöjd:)

Vi ska nog kolla på Bullet For My Valetine igen i Malmö, pappa tycker att dom e jätte dåliga, men han får helt enkelt stå ut för om jag och min syster åker dit själva så kommer det nog sluta med att vi inte kommer till spelningen

jag tycker dom e as bra, gud jag längtar

det gillas verkligen att Matt har styrke tränat, kolla in hans biffiga armar, man hade ju kunat ääta upp honom, innan va han llite spinkig och smal, men nu wow den biffiga Matt e verkligen snygg, och hans ansikte har verkligen förändrats

Jag kom in på John Bauer; frisör, jag längtar faktist tills jag ska börja där jag tror att det är vad jag vill göra. det finns mycket annat jag vill göra, men om man inte har hur mycket pengar som helst så får man helt enkelt välja ett arbete och ha de till döden knackaar på dörren. Jag skulle vilja bli polis, jag tror att jag hade passat som de och jag tror att de e ett job som man vill gå till om dagarna. Jag skulle vilja gå en estetisk linje med inriktning på bild för jag skule vilja lära mig att rita bättre, jag kan ju de redan men bara på mitt sätt, jag skulle vilja lära mig och härma andra, det finns så mycket, men ffrisör e ju rätt kreativt


*jag döpte denna till Nail Polish för och se hur många som gick in här bara för att den hette så*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wastedyouth - 16 januari 2011 23:04

Jag gillar att göra saker där ingen vet vem jag e där man inte har blivit in stucken i ett fack där man kan vara precis den man vill jag gillar att byta klass har jag märkt jag har fått chanser att ändra mig själv inte för jag har gjort de,...

Av wastedyouth - 12 augusti 2010 12:05

Ja då börjar skolan snart jag ska börja på en ny skola igen och jag börjar bli lite nervös nytt folk igen och jag kom så bra in i min föra klass, och nu sa jag börja om igen jag är bara tänk om detta inte är vad jag vill göra heller fan tän...

Av wastedyouth - 25 juli 2010 12:46

Cristina Perri Black and blue (kan va ffel på vissa ställen) http://www.youtube.com/user/lovemspenny#p/u/26/M1v8l4W1NeQ I've been meaning to say to you that my heart it isn't back and blue anymore your words don't meen a thing, they'r...

Av wastedyouth - 24 juli 2010 22:07

Christina Perri Jar Of Hearts http://www.youtube.com/watch?v=HH7WXlf9WLk http://www.youtube.com/watch?v=ToDZ9Q2hIBk&feature=related (SYTYCD dans med låten Billy Bell från season 7)   No I can't take one more step towards you 'cause all th...

Av wastedyouth - 24 juli 2010 21:59

Jag absolut älskar Christina Perri, hon är helt otrolig jag längtar verkligen tills hon släpper ett album hennes röst är helt perfect sättet hon redigt sjunger från hjärtat, är helt otroligt alla låtar hon har gjort covers på är bättre än org...

Presentation


DUDE, NIPPLE, BOOB, SUGER, PUMPKIN PIE, FUCKFACE, ASSFACE, PIMPLEFACE, ASSCRACK, STÄNG BRÖLUCKAN, RÖVHÅL, CHERRY PIE, HONEY BEE, DANNY THE MOTHERFUCKER, LITTLE LUCY, FRUIT LOOP, SNAKE FACE, AAAAHAHAHAHAHAHAH

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards