Alla inlägg den 22 april 2010

Av wastedyouth - 22 april 2010 23:34

Evanescence kommer släppa en ny skiva i höst!!!!!!!

Hoppas att dom ska ut på turné med den och kommer hit eller här runt om!!!!!

Ny låt som är släppt som heter Together Again, men låt inte bild spelet lura dig det är inte dom längre det är bara Amy kvar man kan ju bara hoppas att det ä lika bra

http://www.youtube.com/watch?v=914lphsU-AQ

    


Hon har ju inte långt hår längre och hn är numera gift, synd att de inte e med Shaun Morgan (Seether) och ingen piercing i ögonbrynet längre ho har liksom vuxit upp så tråkigt. Hoppas att skivan e bra iallafall

Av wastedyouth - 22 april 2010 23:00

Asså ni kommer inte fatta hur närvös jag va i morse när jag och min kompis skulle till ungdomsmottagningen för att kolla om hon va gravid. Och om jag va nervös tänk hon då, hon  va inte gravid men jag trodde att jag skulle dö tänk om de hade varit positivt, jag hade inte vetat vad jag skulle göra antagligen hade jag börjat gråta, men de hade jag ju inte kunnat för då hade hon också börjat.

Ni kanske undrar varför jag va med och inte hennes kille, de ska jag berätta, han hade lektion så han kunde inte följa med sa han, stakars han eller hur?? Han va rädd att någon skulle se honom och skvallra för hans mamma  :'(. Jag hade också lektion, men jag tog minsan mig tiden. Jag sa till henne "Du är viktigare än någon lektion" men de tyckte visst inte han. Jag blir så sur varje gång jag tänker på de, om hon kommer göra slut med honom nu så kommer jag fatta de. Att han inte ställde upp för henne där det betyder ju att han inte kommer ställa upp för henne i framtiden heller, och om han nu inte kunde missa en lektion för att följa med sin tjej dit så kan han ju skita i att ha sex då ju, då är han ju verkligen inte redo för de. jag tycker bara att han e så patetisk att han bryr sig så mycket om vad andra tänker att han inte kunde följa med sånt Jävla Röv Hål!!

AHHHH fan jag blir så sur. Hans bror satt på stationen efter skolan och de va så nära att jag gick fram till honom och sa ett par väl valda ord till honom, jag fick redigt påminna mig om att de inte va han som hade gjort något fel, men om de hade vatt hennes kille då vet jag inte vad jag hade gjort.

Det va verkligen hans uppgift att va där jag kan inte fatta att han inte va där sånt jävla as !!!

Av wastedyouth - 22 april 2010 22:38

Patti Smith

Gone Again

My midrigal

Music and Lyrics: P. Smith/I. Resto


http://www.youtube.com/watch?v=NrpEHoLriQg


We waltzed beneath motionless skies

all heaven's glory turned in your eyes

we expressed such sweet vows


Oh till death do us part

Oh till death do us part


We waltzed beneath God's point of view

knowing no ending to our rendezvous

we expressed such sweet vows


Oh till death do us part

Oh till death do us part


We waltzed beneath motionless skies

allheaven's glory turned in your eyes

you pledged me your heart


Till death do us part

Presentation


DUDE, NIPPLE, BOOB, SUGER, PUMPKIN PIE, FUCKFACE, ASSFACE, PIMPLEFACE, ASSCRACK, STÄNG BRÖLUCKAN, RÖVHÅL, CHERRY PIE, HONEY BEE, DANNY THE MOTHERFUCKER, LITTLE LUCY, FRUIT LOOP, SNAKE FACE, AAAAHAHAHAHAHAHAH

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards